לעיתים שיפוץ הבית זו משימה אותה ניתן לבצע גם באופן עצמאי ולא רק על ידי מקצוענים, זאת בהנחה שיש לכם את הכלי המתאים. ואם אתם חושבים שאינכם יכולים לעשות זאת בעצמכם, זה כי עוד לא יצא לכם להכיר את ה- MultiMaster של FEIN !

אנו גאים להציג בפניכם את הבשורה: מהיום כל אחד יכול לשפץ את הבית בכוחות עצמו, מבלי הוצאות מיותרות וללא עזרתם של אנשי מקצוע. הכיצד? התשובה טמונה בכלי “כל יכול” מבית FEIN וכפי שאנו אוהבים להגדיר אותו: “סוס עבודה ותיק בגרסה משודרגת לחלוטין”. מה בדיוק תוכלו לעשות בעזרת ה-MultiMaster של FEIN ? תתפלאו, הוא יכול לשנות את החיים שלכם ואף להפוך אותם להרבה יותר נוחים ומשודרגים.

מאסטר למגוון שימושים

הכלי שעושה שימוש בטכנולוגית רטט לחיתוך, החל את דרכו ב- 1967 כמכשיר להסרת גבס והיה פטנט של חברת FEIN, ומאז עבר שינויים ושדרוגים רבים. כיום ניתן בעזרת ה-MultiMaster של FEIN לשפץ בקלות וביעילות חלונות ודלתות, הוא הכלי המושלם לעבודות פנים והתקנות, הוא מתמודד היטב עם משימות הקשורות לקירות ורצפות, התקנות ופינויים, הוא מסייע בתיקון ושיפוץ של כלי רכב וסירות והוא פותח בפניהם של המשתמשים בו דלת לעולם של אפשרויות בעת ביצוע קשת רחבה של משימות עבודה מורכבות כעדינות. בעזרת המאסטר ניתן לטפל במגוון רחב של חומרים ברמת דיוק גבוהה ועם מינימום ויברציות, להגיע לפינות וחריצים קשים לגישה ולבצע עבודות ידניות ועדינות הגוזלות זמן רב, במהירות וביעילות רבה.

אביזרים שלא יביישו אף כלי

אם תהיתם מה הופך את ה-MultiMaster למאסטר כל יכול, הרי שהתשובה לכך אינה משתמעת לשתי פנים: כלי עוצמתי והאביזרים הייעודיים שלו. המגוון הרחב של האביזרים אשר פותחו ליישומים מוגדרים מאפשרים לכם לבצע אינספור משימות עבודה בכוחות עצמכם, מבלי להתפשר על האיכות ועל רמת המקצועיות. בין האביזרים עמם מגיע ה- MultiMaster ניתן למצוא כאלו המתאימים לניסור, החלקה, גרוד, הסרת רובה, ליטוש, פוליש וחיתוך. בנוסף ישנם גם אביזרים כלליים המבטיחים נוחות עבודה גבוהה ומענה רחב לשלל יישומים, ביניהם: פנס לד נטען, מחזיק לשולחן ועמוד מקדחה, צינור מתאם לשואב אבק, סט שאיבה, בלוק ניקוי, משחת חיתוך ומזוודת נשיאה.

הבחירה בידיים שלכם – מסט בסיסי ועד סט מלא

אנו מודעים לכך שלא לכל אחד יש את הצורך בכל מגוון האביזרים של-MultiMaster יש להציע. לכן אנו מעמידים לרשותכם את זכות הבחירה. לרשותכם מספר סטים איכותיים מהם תוכלו לבחור את הסט הבא שלכם בהתאם ליכולת כלכלית ולסוג העבודה שעליכם לעשות. כמו כן יש מעל ל- 100 אביזרים שונים המתאימים לכלי וניתן לרכושם בנפרד, כל אחד לפי צרכיו.

  • FEIN MultiTalent Start– גרסת המכשיר הבסיסי, מיועדת לחובבים. מציעה מכשיר בבסיסי עוצמה של 250 וואט, כבל באורך 5 מטר וסט אביזרים בסיסי.

 

  • FEIN MultiTalentQuick Start– גרסת מכשיר המיועדת לחובבים. מציעה מכשיר בבסיסי עוצמה של 250 וואט עם חיבור אביזרים מהיר, כבל באורך 5 מטר וסט אביזרים בסיסי.

 

  • נטען FEIN MultiTalent12V – סט חובבים נטען, המתאים לעבודות פנים ולשיפוץ. כולל מכשיר נטען בעוצמה של V12, בעל חיבור אביזרים מהיר, מערכת לשיכוך ויברציות וסט אביזרים בסיסי.

 

  • FEIN MultiMasterQuick Start סט עוצמתי מקצועי המתאים לעבודות פנים ושיפוץ וכולל מכשיר עוצמתי של 350 וואט עם חיבור אביזרים מהיר ומערכת לשיכוך ויברציות, כבל באורך 5 מטר ומגוון אביזרים לעבודות פנים ושיפוץ.

 

  • FEIN MultiMaster Topסט עוצמתי מקצועי המתאים לעבודות פנים ושיפוץ וכולל מכשיר עוצמתי של 350 וואט עם חיבור אביזרים מהיר ומערכת לשיכוך ויברציות,כבל באורך 5 מטר ומערך של כ- 15 אביזרים שונים עבור מגוון עצום של יישומים המאפשרים ורסטיליות מאוד גבוהה במחיר משתלם.

 

  • FEIN MultiMaster 18V  סט מקצועי בעל ביצועים גבוהים המתאים לעבודות פנים ולשיפוץ, כולל מכשיר נטען V18 עם חיבור אביזרים מהיר ומערכת לשיכוך ויברציות, ומגוון אביזרים לעבודות פנים ושיפוץ.

MultiMaster FEIN הינו בעל טכנולוגיה חדשנית הכוללת מערכת שיכוך ויברציות המקטינה את רעידות המכשיר בעת העבודה ואת הרעש והמקנה עד 35% יותר כוח, עד 70% פחות ויברציות ועד 50% פחות רעש. המכשיר כולל גם מערכת הידוק אביזרים חדשנים המגבירה את היעילות האביזרים ונוחות העבודה. אנו מזמינים אתכם ליהנות מעולם שלם של אפשרויות ושפע של יתרונות בעת ביצוע משימות עבודה שונות ומגוונות. לפרטים והזמנות צרו עמנו קשר או חפשו את המפיץ הקרוב לביתכם.