כרסם פח (ניבלר) הוא כמו גרסת כף יד של מסור חשמלי. הוא משמש לחיתוך גיליונות פח ומתכת ובאופן מפתיע הוא מאוד ורסטילי, מהיר ובעל כושר תמרון מצוין. עם זאת השימוש בו דורש משנה זהירות, ולכן יש לבחור בכלי מקצועי ואיכותי מטעם חברה מוכרת ואמינה.

הכירו את כרסם הפח שלכם

בחירת כרסם פח לא פעם תלויה באופיו של הפרויקט אשר לשמו הוא נדרש. לכן רגע לפני שרוכשים אחד, יש להבין קודם כל מה אתם מחפשים וכיצד לבצע רכישה נכונה. באופן כללי ישנם שלושה דברים עליהם עליכם להסתכל והם עובי הפח עמו הניבלר יכול להתמודד, מהירות החיתוך ורדיוס החיתוך שכן הוא זה שיקבע את סוגי החיתוך אותם תוכלו לבצע עם כרסם הפח שלכם. למרות שמדובר בכלי אותו כל אחד יכול לרכוש, כאשר עולה הרצון בחיתוכים קטנים ומדויקים, עיצובים מיוחדים וכיוצא בכך מומלץ לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מומחה ולו מיומנות וניסיון בשימוש בכרסם פח. עם זאת במידה וברצונכם לעשות חיתוך יותר גס תוכלו לעשות את העבודה בעצמכם, לשפר את כישוריכם ולרכוש ניסיון תוך כדי התנסות.

לאילו עבודות הוא משמש?

החל בעבודות פח לעולם הרכב ועד יצירות אמנות השימוש בכרסם פח הנו רחב ובעל ממדים שונים. אולם בכל מקרה בו רוצים לחתוך את חומר הגלם הנ”ל יש לעשות שימוש בכלי מקצועי. ישנם כלים שונים בשוק אשר מיועדים לחיתוך מתכת או פח אולם לכרסם פח ישנם יתרונות הבאים לכדי ביטוי בגודלו הקומפקטי, ניתן להחזיק אותו בנוחות בכף היד ולחתוך. כמו כן הוא מהיר ויכול לחתוך גיליונות פח ומתכת בגודל ועובי שונה. כאשר חומר הגלם דק השימוש בכרסם פח יהיה אידיאלי שכן הוא יחתוך את החומר ביעילות תוך שמירה על יציבות מקסימלית, במידה ומדובר בחברת מותג איכותית.

למה חשוב לשים לב?

אחד החסרונות המקושרים אל כרסם הפח הוא העובדה שבעת העבודה עמו עפים שבבים לכל עבר ולכן יש לעבוד בזהירות לצורך שמירה על בטיחות מקסימלית. מלבד עבודה עם מסכת מגן ניתן לבחור בכלי אשר יש לו רשת הגנה משבבים לצורך שמירה על חריצי האוורור. כמו כן חשוב לבחור בכלי אשר מיוצר בחברה מקצועית ששמה הולך לפניה בתחום, על מנת ליהנות מכל החידושים ומשימוש בטכנולוגיות מפותחות בעת הייצור. כך תוכלו להיות בטוחים שלכלי יהיו ביצועים כמה שיותר טובים ושהוא יספק את המענה המושלם לצרכים שלכם.

כיצד עובדים עם הניבלר?

עבודה עם ניבלר דורשת מיומנות וניסיון. לכן רגע לפני שאתם מתחילים מוטב כי תעשו קודם טסט על גרוטאות מתכת או פח בהן אין לכם שימוש כדי להבין את העבודה עם הכלי ולבצע את החיתוך באופן מדויק יותר. כדי להתחיל לחתוך עליכם פשוט להחזיק את הכרסם בצמוד לחומר, כאשר במידה וברצונכם להתחיל לחתוך במרכז עליכם קודם כל לקדוח חור במקום הרצוי ולהמשיך משם. עבודה מדויקת יותר תתאפשר אם תחזיקו את הכלי בשתי הידיים ותעבדו עמו ביציבות. בדרך זו תוכלו לבצע חיתוכים מבוקרים יותר תוך כדי שמירה על בטיחות והגנה על הידיים לאורכו של החיתוך.

בחירת כרסם פח צריכה להיעשות בהתאם לאופייה של העבודה ולמידת המקצועיות הנדרשת. בכל מקרה כדי לבחור את הכלי המתאים לצרכים שלם מומלץ ורצוי לפנות למומחים בתחום אשר יוכלו לכוון אתכם ולסייע לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר.