כבר מעל 100 שנים ש- FEIN מפתחת כלי עבודה חשמליים איכותיים במיוחד. אחד מהם הוא FEIN MultiMaster, כלי עבודה רב תכליתי חשמלי אשר יכול להחליף מגוון כלים בבת אחת. עם השנים מכשיר זה פותח ושוכלל וכיום מציע רמת ביצועים גבוהה וורסטיליות ללא תחרות. בנוסף הכלי מגיע עם אביזרי FEIN מקוריים אשר מניבים תוצאות מקסימליות ושומרים על אורך חייו של הכלי.

fein_multimaster_top

הייחוד של  FEIN MultiMaster  

הדגם החדש של הכלי מציע למשתמשיו עד 35% אחוז יותר עוצמה, עד 50% פחות רעש ועד 70% פחות ויברציות. זאת בשל מאפיינים כמו:

  • מערכת מונעת ויברציות בלעדית המפחיתה את הרעש ומשפרת את בטיחות הכלי
  • בקרת מהירות אלקטרונית
  • טכוגנרטור השומר על מהירות גבוהה תחת עומס
  • מנוע עוצמתי עם הספק של 350 ואט העשוי מנחושת ויכול לעמוד בעומס גבוה
  • מאוורר בפיתוח חדשני לתפוקת אוויר אופטימלית וקירור אידיאלי של המנוע
  • QuickIN פטנט רשום המשמש להידוק אביזרים בקלות ללא מפתח ברגים
  • כמו כן מגיע הכלי עם כבל מקצועי באורך 5 מטרים המאפשר רדיוס עבודה גדול וגמישות מקסימלית

הכלי המושלם לשימוש רב תכליתי

הגרסה המשודרגת של הכלי עומדת ללא כל קושי בדרישות תובעניות ביותר ועל כן מתאימה לשימוש של בעלי מקצוע ושל התעשייה. הודות לעיצוב חדשני ושדרוג הכלי, FEIN MultiMaster  הופך את העבודה להרבה יותר יעילה, פשוטה ואמינה, זאת לצד הפחתת ויברציות ורעשים ועם הרבה יותר עוצמה. לכלי זה ישנם יתרונות רבים וטובים והוא מגיע עם מגוון גדול של אביזרים העונים על כל צורך ומטרה לשימוש שוטף ורב-תכליתי. כתוצאה מכך המשתמשים בו יכולים ליהנות מכלי עוצמתי ואוניברסלי המתאים באופן מושלם למטרת השימוש.

וורסטיליות מרבית

MultiMaster FEIN מגיע עם אביזרים מקוריים אשר מאפשרים ניצול אופטימלי של הכלי למגוון מטרות ושימושים. יתרה מכך, האביזרים השונים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים כך שבכוחם לעמוד בעומסים גבוהים, לאפשר קצב עבודה אידיאלי ורמת דיוק גבוהה במיוחד ולשמור על אורך חייו של הכלי. לכלי מעל 100 אביזרים שונים המאפשרים מגוון עצום של שימושים לרבות ליטוש פינות, קצוות ומשטחים, שיפוץ משטחים צבועים ושחוקים כמו דלתות וחלונות בקלות, ביצוע טיפול מדויק בפינות, קצוות וחריצים, הסרת רובה, הסרת דבקים שונים, ניסור ועוד והכל ביעילות ובקלות ועם כלי אחד בלבד. יותר מכך משפחת האביזרים של המותג מתחדשת ללא הרף עם השנים וניתן לרכוש כל אביזר בנפרד או כחלק מערכות בגדלים ומחירים שונים. באמצעות האביזרים ניתן ליהנות מוורסטיליות באיכות גבוהה ולהפיק את מלוא התועלת מהכלי.

אילו ערכות קיימות?

ישנו ערכות שונות של MultiMaster FEIN הנבדלות זו מזו באביזרים שכוללות. ישנה ערכה המתאימה לעבודות פנים ושיפוץ עם מערך אביזרים בסיסי, ישנה ערכה ולה מערך אביזרים מקיף יותר והיא משמשת למגוון רחב יותר של יישומים וישנה ערכה מקצועית הכוללת ציוד נרחב לרבות שואב ושלל אביזרים נוספים לעבודה ורסטילית במיוחד. הערכות השונות פותחו על מנת לתת מענה לדרישות מעשיות של אנשי המקצוע והתעשייה. כדי לבחור את הערכה המתאימה ביותר יש לבחון את הדרישות הספציפיות ואת הצרכים עבורה היא נרכשת. במידה וקיימת התלבטות ניתן לפנות למומחים של FEIN לשם קבלת הכוונה וייעוץ בבחירת הכלי והערכה המתאימים ביותר.