משחזת זווית היא כלי עבודה חשמלי אשר מוכר גם בשם דיסק ומתאים לשימושים שונים במגזר הפרטי והתעשייתי כאחד. הן משמשות לחיתוך, ליטוש, הברקה, ניקוי, עיבוד או השחזה של משטחים מחומרים שונים ומגוונים והשימושים השונים בהן מובילים להבדלים בעיצוב, בטכנולוגיה, בעוצמה, בגודל ועוד. לכן על מנת שתוכלו לבחור במשחזת זווית המתאימה ביותר לצרכים שלכם, הכנו עבורכם מדריך למשחיז המתחיל.

סוגי הדיסקים של משחזות הזווית וייעודם

סוגי הדיסקים נבדלים זה מזה בגודלם, הנפוץ ביותר הוא דיסק ולו קוטר של 4.5 אינץ’ אולם ישנם גם דיסקים של 7 ו- 9 אינץ’. לכל קוטר דיסק משחזת מתאימה. כמובן שככל שהדיסק קטן יותר כך המכשיר יתאים יותר לשימוש פרטי ולהיפך, ככל שקוטרו של הדיסק יהיה גדול יותר, כך משחזת הזווית תהיה יותר מקצועית ותתאים לשימוש תעשייתי. כמו כן הדיסקים בשילוב עם יכולות משחזת הזווית נבדלים אחד מהשני ביכולות החיתוך שלהם ובהתמודדותם עם חומרים שונים. כך למשל ישנם המתאימים לחיתוך מתכת, בעוד שאחרים מתאימים לחיתוך אבן, בטון או נירוסטה. כמו כן ישנם דיסקים המתאימים בעיקר לשיוף וליטוש.

על מה לשים דגש בעת רכישת משחזות זווית?

הפרט הראשון אליו יש לשים לב בעת הרכישה הוא מידת ההתאמה לצרכים שלכם. ישנם סוגים שונים של משחזות זווית ועל כן יש לוודא כי אתם בוחרים באחת שתיתן את המענה המדויק ביותר ותמלא את ייעודה נאמנה. כמו כן חשוב שהכלי יכלול גם מערכות בטיחות והגנה מתקדמות אשר ימנעו את התחממותו ואת אתחלתו, יפחיתו רעידות ויגנו עליו מפני בלאי ונזקים. בנוסף יש לשים לב כי למכשיר יש מנוע כמה שיותר חזק ואיכותי אשר יסייע לו לעמוד בעומסים הנדרשים. פרט נוסף עליו כדאי לשים דגש בעת הקנייה הוא מידת הנוחות. על המכשיר להיות מאוזן וקל לנשיאה ולכן ידית האחיזה שלו צריכה להיות כמה שיותר נוחה ויציבה על מנת לאפשר עבודה לאורך זמן.

משחזות הזווית של FEIN – עיצוב חדשני ואורח חיים יוצא דופן

כבר בשנת 1906 פיתחה החברה את המשחזת הידנית הראשונה שלה. מאז ועד היום המשחזות של FEIN מאופיינות עם איכות חסרת פשרות ועם טכנולוגיה שעומדת בחוד החנית בתחום. בין המוצרים שלנו:

  • משחזות זווית קומפקטיות עם קוטר דיסק שנע בין 4.5 ל- 6 אינץ’ המשחזות הקומפקטיות מיועדות הן לתעשייה והן לעבודות מזדמנות. הן מציעות ורסטיליות גבוהה, ביצועים איכותיים ומקסימום בטיחות למשתמשים. הן מגיעות במגוון גרסאות וכוללות סוגים שונים של אביזרים כך שכל אחד יכול ליהנות מן המענה המושלם לצרכיו האישיים. משחזות אלו מגיעות בשני דגמים עיקריים, הן נוחות לתחזוקה ושימוש, כוללות מנוע עם תכולת נחושת גבוה מאוד לתפוקה מרבית ועמידות מקסימלית לאורך שנים ומשלבות מנגנוני בטיחות מתקדמים.
  • משחזות זווית עם קוטר שנע בין 7 ל- 9 אינץ’ משחזות אלו מגיעות בכמה גרסאות ובשתי רמות של ביצועים. הן משלבות טכנולוגיה יישומית וניחנות בכל היתרונות של FEIN יש להציע החל במידת עמידות גבוהה, דרך מערכת הידוק ובלם אלקטרוני המוגנים בפטנט ועד לעיצוב ארגונומי המאפשר עבודה לאורך זמן. כלים אלו מתאימים לשימושים אשר דורשים עמידה בעומסים כבדים, שכן יש להם הספק של עד 2500 ואט. בנוסף דגמים אלו מאפשרים גמישות בעבודה ומידת התאמה אישית לצד בטיחות מקסימלית.

כדי לבחור את הדגם המתאים ביותר לשימוש המיועד אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם להגיע לבחירה הנכונה, אשר תספק את המענה המדויק עבור הצרכים שלכם.