“סוס עבודה” ותיק בגירסה משודרגת לחלוטין:
FEIN MultiMaster.

Miltimaster
Ultra-Responsive Design

עד 50% פחות רעש!

Ultra-Responsive Design

עד 70% פחות ויברציות!

Ultra-Responsive Design

עד 35% יותר כוח!

יותר עוצמה

מהירות הניסור של FEIN MultiMaster FMM 350 Q החדש גדולה בעד 35% לעומת הדגם הקודם ולפחות כפולה מזו של המוצר המתחרה המתקדם ביותר. (נבדקה על ידי ניסור של 4 מקטעים ריבועיים של עץ בוק בגודל 8X2.5 ס”מ, באמצעות הלהב המסופק עם כל מכשיר.)

פחות ויברציות

בהתאם לאביזרים ולתדר, הוויברציות על המארז של ה-FEIN MultiMaster החדש מופחתות בעד 70% בהשוואה לדגם הקודם. ברוב היישומים, סיווג הוויברציות של ה-MultiMaster החדש הוא 0 (< ‎2.5 מ’/שנייה‏).

יותר שקט

כמעט חצי מרמת לחץ הקול של הדגם הקודם, FEIN MultiMaster 250. (רמת לחץ הקול בפסקל, נמדדת כאשר הכלי פועל במהירות מרבית ללא אביזרים).

המאפיינים הטכנולוגיים

מוצר באיכות גרמנית גבוהה כפי שהיית מצפה ה– FEIN MultiMaster אינו רק צירוף של רכיבים איכותיים. תהליכי ייצור מתקדמים ובדיקות איכות מחמירות מבטיחים גם את שביעות רצונו המרבית של הלקוח לאורך כל חיי המוצר.

  • מערכת הידוק האביזרים QuickIN (מוגנת בפטנט) מאפשרת החלפה נוחה ומהירה של אביזרים ללא צורך במפתח ברגים.
  • יכולת עמידה בעומס גבוה ואורך חיים ארוך במיוחד. כל חלקי הממסרת עשויים ממתכת. אמפליטודות של ‎2 x 1.7° מבטיחות התקדמות מהירה של תהליך העבודה ויכולת ליטוש וביצועי חיתוך ברמה גבוהה ביותר.
  • הידוק כלים עם כוכב 8 קצוות מבטיח העברה אופטימלית של המומנט לכלי, דבר המאיץ את התקדמות העבודה.
  • סיווג ויברציות 0-1 בלעדי ל-FEIN: רכיבי שיכוך גמישים מפרידים לחלוטין את המארז מהמנוע. הפחתת ויברציות עד 70%. מקטינה את המאמצים המופעלים על גוף המשתמש ומשפרת את בטיחות הכלי גם בשימוש רצוף.
  • ממשק חיבור מכאני (פטנט) לעבודה נייחת עם שולחן עבודה או עמוד מקדחה או לקיבוע מעצור עומק.
  • מנוע עוצמתי בהספק 350 ואט להתקדמות העבודה בקצב אופטימלי. מנוע FEIN שרכיביו החשמליים עשויים מנחושת להספק מרבי, מאפשר שימוש רצוף ובעל יכולת עמידה גבוה בעומס. ארמטורה בעלת איזון מושלם ומסבים כדוריים בשני קצותיה, לפעולה חלקה במיוחד.
  • טכוגנרטור לשמירה על מהירות קבועה תחת עומס. בקרת מהירות אלקטרונית משתנה ללא הגבלה.
  • רדיוס עבודה גדול בזכות כבל איכותי באורך 5 מטר עם בידוד גומי עמיד במיוחד ובאיכות מקצועית.