כלי העבודה הידני חשמלי הראשון הומצא ע”י חברת FEIN. ווילהם אמיל פיין ייסד את החברה ביחד עם אחיו קארל פיין בשנת 1867. בשנת 1895, המציאה חברת FEIN את המקדחה הידנית חשמלית הראשונה, כלי העבודה החשמלי הראשון בעולם. מאז לא שקטה החברה על שמריה והיא משיכה להמציא ולפתח כלי עבודה חשמליים.

Fein_first_drill

את הדור הבא של ה- FEIN MultiMaster השיקה חברת FEIN בינואר 2007. המכשיר כלל את מערכת ההידוק המהיר  QuickIN(פטנט של החברה). מערכת זו הפחיתה באופן משמעותי את הזמן הנדרש להחלפת אביזרים – יתרון פרקטי חשוב בעבודות פנים ושיפוץ שבהן נדרשת החלפת אביזרים בתדירות גבוה. מערכת אוניברסלית זו לעבודות פנים ושיפוץ הינה תוצאה של מעל 110 שנות ניסיון בכלי עבודה חשמליים ומעל ל- 40 שנות ניסיון בכלים רב תכליתיים בטכנולוגית הנדנוד.

Fein_first_miltimaster

כיום חברה ותיקה זו הינה בחזית החדשנות העולמית בתחום כלי העבודה עם 840 עובדים, 560 מתוכם עובדים בגרמניה. החברה מתמחה במוצרי פרמיום, מפתחת ומייצרת פתרונות ואפליקציות לתחום המתכת, עבודות הפנים, הסירות והרכב ומתמחה בכלי עבודה מקצועיים ואמינים ביותר לתעשייה ולתחומי העבודה הידנית. חברת FEIN  מחזיקה ביותר מ- 800 זכויות יוצרים בתעשייה, כולל מעל 500 פטנטים ואפליקציות פטנט. היא משווקת את מוצריה באמצעות 17 חברות בת בינלאומיות ויותר מ- 50 נציגים ברחבי העולם. במשך יותר מ- 140 שנים, FEIN הינו שם נרדף לפתרונות אפליקטיביים ואיכות מובילה שאינה יודעת פשרות.